המלצות מאיתנו

למרות שמספר החולים עולה מיום ליום וחוסר הוודאות גדל, בהוביז (כמעט) הכל נשאר אותו דבר.
מפחדים מבידוד? רוצים להמשיך לפגוש אנשים ולהכיר חברים חדשים? להמשיך לעסוק בפעילויות שעושות לכם טוב על הנשמה? עם הוביז אין סיבה שזה לא יקרה.

קבלו כמה הנחיות מאיתנו לחיים שמחים ומאושרים בתקופת הקורונה:

מצאו לכם תחביב. אין לכם תחביב? זה הזמן לחפש לכם אחד. דרך אימוץ תחביב חדש תוכלו גם לרענן את פעילות המח, גם להכיר אנשים חדשים וכמובן להתמיד במשהו שעושה לכם טוב ומעניין אתכם לחיים מאוזנים ובריאים. פתחו את מפת הוביז ובחרו לכם קבוצות מתוך מאות קבוצות התחביבים הקיימות לפי מיקום מגורכם.
אל תשתעממו. פתחו את מפת האירועים של הוביז עוד היום וחפשו אירוע שמתקיים לידכם. ד"ר ג'יימס דנקרט, מרצה לקוגניציה ומדעי המוח באוניברסיטת ווטרלו, מצא כי השעמום הוא גורם סיכון לדיכאון. אנשים משועממים מנותקים מפעילות מספקת ולכן עלולים להתמקד בתחושות השליליות באופן גובר והולך. בנוסף, אחת הדרכים לטיפול בדיכאון היא חיבור האדם מחדש לעשייה ויצירה ובכך מקלים על תחושת הדיכאון והשעמום. אז אין סיבה שתשתעממו...


תפגשו אנשים. מערכות יחסים הן אחד הדברים החשובים ביותר בחיים. התקשורת עם אנשים שאנחנו אוהבים עוזרת לנו להתמודד עם קשיים, תורמת לתחושת הבטחון שלנו, גורמת לנו להרגיש רצויים, נאהבים ומאושרים. פתחו אירועים חדשים בהוביז והזמינו אנשים מרשימת הבונדים שלכם. גם כאלה שאתם כבר מכירים וכמובן הפתחו להזדמנויות להכיר אנשים חדשים. לכו תדעו...אולי זו תהיה תחילתה של ידידות מופלאה.
תעשו פעילות גופנית. מחקרים רבים הוכיחו כי פעילות פיזית עוזרת לאנדורפינים להשתחרר. אותם אנדורפינים שמשתחררים בזמן צחוק, עיסוי טוב, שינה טובה וגם...סקס. והם אלה שעוזרים לנו להתגבר על כאבים, להפיג פחדים ומתחים ובכללי עושים אותנו שמחים יותר.


תעשו מה שאתם אוהבים. כדי לשמור על אורח חיים בריא ומאוזן, צרו לעצמכם שגרה טובה ויציבה. החיים בעידן שלנו כופים עלינו שינויים והפתעות ללא הפסקה. חוסר היציבות פוגע בנו רגשית ומנטלית ולכן שווה לעשות את המאמץ ואת מה שתלוי בנו, כמו משחק כדורגל כל שבוע עם החברה, אימון פילאטיס, הליכה קבוצתית בים - להמשיך לקיים כרגיל.
צאו החוצה ותרגישו את השמש. בשנה וחצי האחרונות כולנו בילינו לא מעט בבתים. כידוע הגוף שלנו מייצר וויטמין D בתגובה לחשיפה לשמש. אך זו לא הסיבה היחידה מדוע כדאי להיחשף לשמש. אור שמש תורם המון למצב הרוח מכוון שהוא משפיע על תפקוד המח ותאי העצב ובכך מייצב את כל המערכת הרגשית שלנו. בנוסף ייצור הדופמין שנוצר מהחשיפה של העיניים שלנו לשמש מונע קוצר ראייה במיוחד בקרב ילדים.
תתנדבו. לפי גישת אדלר (מייסד הפסיכולוגיה האינדיבידואלית), ההתנדבות תורמת לאדם להעלאת תחושת השייכות ושוויון הערך. אדם מתנדב מרגיש רצוי וחשוב. תרומה לקהילה היא דבר מספק ותורם גם למתנדב עצמו. אם מעולם לא התנדבתם בהוביז ניתנת לכם הזדמנות מעולה. בחודש האחרון נפתחו עשרות קבוצות תחת תחביב "התנדבות" בכל רחבי הארץ. גם קבוצות של עמותות וארגונים גדולים כמו "לתת" ורשות הטבע והגנים וגם אירועי התנדבות עצמאיים של משתמשי הוביז שפשוט אוהבים להתנדב ולתרום. סמנו בהוביז את תחביב ה"התנדבות" בחשבון שלכם והצטרפו לקבוצות שקרובות למקום מגוריכם.

אנחנו בטוחים שנעבור את התקופה הזו כמשהו מחזק ומחשל. שנצא ממנה עם תובנות חדשות על החיים, עם תחביבים חדשים והכי חשוב עם קשרים אמיתיים ועמוקים. הוביז תמיד פה בשבילכם להנגיש לכם את הדברים שאתם אוהבים.

איפה שבא לכם ועם מי שבא לכם.